2012 ÖSS Başvuru Tarihleri

2011 ÖSS süreci YGS ve LYS nin yapılması ile birlikte tamamlanıyor. 2011 ÖSS ile ilgili tercih sürecinin de bitmesinin ardından, 2012 ÖSS süreci başvurular ile birlikte başlayacak. 2012 yılında öss ye yani yeni sisteme göre 2012 YGS ve 2012 LYS ye girecek olan adaylar için, 2012 ÖSS başvuru tarihleri ve sınav tarihleri ile ilgili bilgiler kesin olarak açıklanmamak ile birlikte şu şekilde;
2011 YGS başvuruları 3-19 ocak tarihleri arasında yapılmıştı, 2012 YGS Başvuru Tarihlerinin de ocak ayı içerisinde olması bekleniyor. 2012 YGS ye girecek olan adaylar başvuru yapmak için ocak ayına kadar beleyecekler.
2011 LYS başvuruları 29 Mart-11 Mayıs tarihleri arasında yapılmıştı, 2012 LYS başvuru tarihlerinin de mart ayı içerisinde olması bekleniyor. YGS ye giren adaylar 2012 LYS başvuruları için de 2012 mart ayını bekleyecekler.

 
2012 YGS ve LYS sınav tarihleri için buraya göz atabilirsiniz.

2012 ÖSYM Başvuru Tarihleri <--

Açıklandı bu sayfamızdan bütün bölümlerin başvuru tarihlerine ve ücretlerine ulaşabilirsiniz.








109 Yorum yapılmış 2012 ÖSS Başvuru Tarihleri

Avatar

özgür

01 Ağustos 2011 Saat 12:48 pm hh

Ben açıköğretime girmek istiyorum. Öss sınavına girip düşük bi puan tutturmak yeterli olduğunu duydum. Öncelikle bu sınav tarihini bilmeli ona göre kayıt yaptırmalıyım sanırım. Yanlış anlamadıysam 2012 mart ayını bekliycem bunun için doğru mudur? Bilen biri yardımcı olursa sevinirim … iletişim için   http://www.facebook.com/profile.php?id=717562856

Avatar

rıdvan

30 Ağustos 2011 Saat 11:43 am hh

slm arkadaşlar 2012 ygs sınav tarihi nasıl tşk

Avatar

songül

05 Eylül 2011 Saat 11:04 am hh

2 yıl önlisans mezunuyum yeniden sınava katılmak istiyorum ama yeni sisteme tamamen yabancıyım beni bilgilendirirseniz sevinirim..

Avatar

merve dişlioglu

07 Eylül 2011 Saat 6:23 pm hh

arkadaşlar ben öss ye girmek istiyorum kaazanmam şart.sınav iki aşamalı ilk aşamaya girince diyelimki 180 taban puanını tutturduk 2 yıllık oldu,faka 2. aşama sınavından düşün puan alırsak ne olcak anlayamıyorum ben bu sınav sistemini.biri bana açıklarmıı lütfenn:???

Avatar

admin

08 Eylül 2011 Saat 9:39 pm hh

2012 yılında yapılacak olan ygs sınav tarihi ÖSYM tarafından yapılan resmi açıklamaya göre , 1 NİSAN 2012 olarak belirlenmiştir…

Avatar

hasan

15 Eylül 2011 Saat 5:55 am hh

slm. lise mezunuyum ve muhasebe bölümünü aöf den üniversiteyi bitirmek istiyorum izlenecek yolları izah ederseniz çok sevinirim. öss başvuru tarhi ve aöf kayıt tarihi vs. şimdiden tşk.

Avatar

lale parlak

19 Eylül 2011 Saat 1:31 pm hh

açık öğretim de iktisat bölümünde okuyordum. uzun sure kayıt yenıletmedıyım için kaydım sılınmiş ve yeniden üniversite sınavına girmek istiyorum. yeni sisteme tamamen yabancıyım bılgilendirirseniz çok sevinirim . teşekkür ederim.

Avatar

esra

21 Eylül 2011 Saat 5:03 pm hh

ben öss gircem ama bu yeni sistem hakkında hiç bi bilgim yok bildi verirseniz sevinirim

Avatar

Erdi

22 Eylül 2011 Saat 8:14 am hh

Hasan bey,

Öncelikle 2 aşamalı olan öss sınavına girmelisin. 2 yıllık tercih yapacaksan ilk sınava girmen yeterli olacaktır. Geçen sene baraj 145 puandı 2 yıllıklarda bu puanı aldığın taktirde aöf 2 yıllık muhasebeyi tercih edebilirsin. Diyelim ki barajı geçtin ve muhasebe tercihini yaptın ve kazandın ondan sonra aöf fakültesi internet sitesinden başvuru klavuzları var onları dolduruyorsun ve çıktı alıyorsun sonra haydi bulunduğun ildeki aöf bürosuna, kitaplarını hemen alırsın öğrenci kimliğinide 20-25 gün sonra alırsın. Allah yardımcın olsun inşa’allah. Başarmak için istemek ve bu isteğin ışığında biraz çalışmak yeterlidir.

Avatar

Erdi

22 Eylül 2011 Saat 8:25 am hh

Merve hanım,

2 aşamalı öss sınavının aslı şudur; 1.sınav 2 yıllık üniversiteler içindir ve 2 yıllık üniversiteler için baraj puanı 145′tir.(Geçen sene öyleydi yüksele bilirde düşürülebilirde) 2.sınav ise 4 yıllık üniversiteler içindir baraj puanı 180′dir.(Geçen sene öyleydi yüksele bilirde düşürülebilirde)

Şimdi siz ilk sınava girip 145 ten yukarı bir puan aldınız eğer istediğiniz bölüm ve üniversite için aldığınız puan yeterliyse 2 yıllık tercih yapabilirsiniz. Ama ben 2 yıllık istemiyorum 4 yıllık istiyorum derseniz yine ilk sınava girmek zorundasınız. Birde 4 yıllıklarda puanlama pay olarak 1.sınavın %30′u 2.sınavında %70′i ele alınarak hesaplanır. 

Avatar

EFEFSDF

22 Eylül 2011 Saat 8:44 pm hh

ya ne uğraşıyosunuz ölümlü bu dünya liseden mezun olun girin bi fabrikaya işe hem bu dünya için hem de öteki dünya için çalışın namaz kılın asıl sınav öteki dünyada ben katü inşaat mezunuyum hiç memnun değilim

Avatar

zeynep

24 Eylül 2011 Saat 7:49 am hh

slm arkadaşlar ben 6 yıl aradan sonra sınava katılıcam açıköğretim çocukgelişimi bölümü için sistemden hiç haberim yok eskiden 320 puanla giriliyodu yine öylemi acaba yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşk

Avatar

kurtay

02 Ekim 2011 Saat 4:02 pm hh

bu sene puanlarda attış olacak…..

Avatar

kurtay

02 Ekim 2011 Saat 4:02 pm hh

2012 yılında

Avatar

seral ak

02 Ekim 2011 Saat 5:57 pm hh

BEN 2007 MEZUNUYUM.BU SENE SINAVA GİRMEK İSTİYOM.1,AŞAMADA 180 ALSAM BİYERİ TERCİH YAZABİLİRMİYİM

Avatar

metin

03 Ekim 2011 Saat 9:15 am hh

Ösym nin sitesindeki Aday İşlemleri Sistemi, 2012 öss Kayıt Başvurularıylamı Alakalı Acaba Bilgisi Olan Aıklıya bilirmi

Avatar

Esra Erzincan

05 Ekim 2011 Saat 9:17 am hh

Merhabalar!ben 2002 meslek lisesi grafik tasarım mezunuyum fakat bu güne dek hiç öss sınavına girmedim kendi okuduğum branş dışında saç bakımı ve güzellik bölümünü okumak istiyorum 2 yıllık en yakın tarihte öss sınavı ne zaman yapılıcak ?

Avatar

ismail akdemir

10 Ekim 2011 Saat 8:23 pm hh

2012 öss kayıt tarihlerini ögrenmek istiyorum.

Avatar

ferhat eralp

12 Ekim 2011 Saat 11:06 am hh

SLM BEN BU YIL alllah nasip ederse mezunum açık liseden yani düz liseden ben hangisine gircem ygs mi lys mi ösym girecem ne zaman kayıt yaptırabilirim okurken olurmu bu şekilde 192 sistem 123 kredim var yardımcı olursanız sevinirim

Avatar

ETC

13 Ekim 2011 Saat 4:43 am hh

Ösym Gtümü ye :) Nerden çıktı bu iki sınav sistemi yaa.

Avatar

HASRET ARAN

15 Ekim 2011 Saat 8:31 am hh

mrb ben 2001 ticaret lisesi mezunuyum bu yıl üniversite sınavına girmek ve açık öğretimde okumak istiyorum.Sınavlar önceden tekti şimdi 2 kere giriyormuşuz açık öğretim için tek bitanesinden geçmemiz yeterlimi?Nekadar puan almamız gerekir bilgilendirirseniz çok sevinirim iyi çalışmalar…………

Avatar

selçuk yıldırım

21 Ekim 2011 Saat 7:11 am hh

merhaba arkadaslar suan ben acık meslek lisesi son sınıf ögrencısıyım ben öss gırcem ama söyle bı sorunum var ben sımdı ossden yeterlı puan alamazsam 2 yıllık gecıs hakkımı kullanmak ıstıyorum bunun ıcın ayrı bir kayıt yaptırıyormuyuz…

Avatar

zeynep sivas

24 Ekim 2011 Saat 7:58 pm hh

mrb arkadaşlar 2012 polislik sınavlarının kayıt başvuruları ne zaman

Avatar

eda kaya

25 Ekim 2011 Saat 1:41 pm hh

merve dişlioglu eyer ikinci sınafdan düşük alırsan sadece 2 yılık ön lisans programına katıla bilme hakkın var

Avatar

eda kaya

25 Ekim 2011 Saat 1:43 pm hh

seral ak evet yazabilirsin ancak iki yılık bir tercih yapabilirsin

Avatar

ebru fırat

26 Ekim 2011 Saat 12:09 pm hh

açık lise mezunuyum 10 yıl oldu mezun olalı şimdi sınava girmek istiyorum eski mezun olduğum için puanlamam düşermi 2 yıllık okusam bana yeter sınavlar ne zamn ve hıç sınava gırmedım nasıl ılerlıyo bu sıstem :(

Avatar

Semra Şanlı

26 Ekim 2011 Saat 6:06 pm hh

Besyoya hazırlanıyorum bu sene.Sadece Ygs ye girmem yeterli sanırım demi.Öyle biliyorum ama biri farklı şeyler söylemişti…??

Avatar

sevgi özkan

29 Ekim 2011 Saat 8:14 am hh

ben açık ögretim sağlık işletmeçiliği bölümünü okumak istıyorum öss nin sistemi değişmiş nasıl başvuru yapıcam iki aşamalı sınav varmış hangi sınava giricem kaç puan alıcam bilemiyorum bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinırım

Avatar

Merve

31 Ekim 2011 Saat 11:32 pm hh

selam bende 2004 düz lise mezunuyum.Yeni sınavlarla alakalı hiçbir bilgim yok ama bu sene sınavlara girip biyomedikal okumak istiyorum 2 yıllık nasıl bir yol izlemeliyim ilk sınav yeterli olur mu? yardım pleaseee :(

Avatar

aysun

01 Kasım 2011 Saat 6:28 am hh

polis başvurur 1temmuz da eger 180 alırsan 2.ci aşamaya girebiliyorsun

Avatar

aysun

01 Kasım 2011 Saat 6:31 am hh

1lgsye gireceksiniz açikögretim işletmececiği bölüm için sonra 2lgsye girecek

Avatar

dilan özkan

01 Kasım 2011 Saat 9:48 am hh

meraba , ben bankacılık ve sıgortacılık 2 yıllık okumak ıstıyorum hangı sınava gırıp kaç puan almam gerekır ? yonetmelıkler cok degısmıs hıcbısey anlamıyorum . yardımcı olursanız sevınırım . iyi günler

Avatar

berk aslan

04 Kasım 2011 Saat 1:13 pm hh

ygs başvurusunu nerden yapacam liseden geçen yıl mezun oldum

Avatar

berk aslan

04 Kasım 2011 Saat 1:13 pm hh

yani kendim internet üstünden mi yapacam başka yolu yok mu

Avatar

pembe kucukpehlivan

05 Kasım 2011 Saat 9:43 pm hh

merhabalar,
ben universiter basvuru tarihinezaman bilmiyorum gecen yil ocaktaydi 3-19 ocak arasiydi yanilmiyorsam..simdi nasil olacak ne zaman olacak bilen var mi ?

Avatar

samir ağababayev

08 Kasım 2011 Saat 2:07 pm hh

slm arkdşlar,bdne yeni ösym ilkkz gircm anlicniz tirtiz hepimz :D nys tahminle hangi lisedn mezun isenz ordan kayit yapilack diue biliyorm hepimize gecirmişelr olsnn :D

Avatar

fatma erdoğan

11 Kasım 2011 Saat 6:35 pm hh

2007 kız meslek lisesi cocuk gelişimi mezunuyum öss basvuru yapıcam ama basvuru tarihini bilmiyorum.açıköğretım anasınıfı öğretmenliği için kaç puan almam gerekir sözelcıyım bu arada.ortaöğretim puanım 89 bilgilendirirseniz sevinirim …

Avatar

kemal bayraktar

12 Kasım 2011 Saat 2:01 pm hh

arkadaslar, sayısal mezunuyum yabancı dil okumak istiyorum senelerdir tam bir cevap arıyorum buna. acaba sınava girsem puanım düşer mi, düşerse ne kadar düşer, sırf bu sebepten istemediğim bir bölümde senelerim gitti. bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.

Avatar

hülya canpolat

12 Kasım 2011 Saat 2:56 pm hh

arkadaşlar sınav 2 aşamadan oluşuyor 1 ygs baraj 180 geçersek 2 yıllık bölümleri tercih edebiliyoruz 160 ı geçersek açık öğretim tercihi yapabiliyoruz lys sınavına gelince düşük almamız ortalama puanımızı kötü sonuçlandırır bende bu sene ilk olarak giriyorum umarım yardımcı olmuşumdur iyi günler ve şimdiden başarılar

Avatar

hülya canpolat

12 Kasım 2011 Saat 2:57 pm hh

arkadaşlar ygs sınavı başv. 3 ve 19 ocak arası lys başr. mart ayında yapılacak

Avatar

hülya canpolat

12 Kasım 2011 Saat 2:59 pm hh

arkadaşlar bankacalık bölümü ilk sınavdan yani ygsden alıyor üni. göre puanı değişiyor ve 2 yıllık bir bölüm sanırım 250 üstü istiyor

Avatar

selçuk yıldırım

13 Kasım 2011 Saat 7:45 pm hh

BUYUK İHTİMALLE BASWURULAR 15 TATILDE ÖSYM TARAFINDAN SINA 1 NISAN 2012 DE YAPILACAK BUYUK IHTIMALLE 15 TATILDE BASVURULAR YAPILIR.

Avatar

şeyda tozkoparan

14 Kasım 2011 Saat 2:38 pm hh

arkadaşlar ben 2002 lise mezunuyum. bölümüm muhasebe. öss girmek istiyorum. yapmam gerekenleri tam olarak bilmiyorum.. bu konuda bana yardımcı olurmusunuz? lütfenn… şimdiden tşk ediyorum..

Avatar

emreee

18 Kasım 2011 Saat 8:30 am hh

arkadaşlar bn şuan bi üniversitenin lisans bölümünde okuyoum ama tekrar sınava giemek istiyorum.yeni sistemi bilmiyorum.ea öğrencisiyim şimdi ygs ve lys bölümlerinde neler çözülcek.eski sistemin 1. ve 2. bölüm olarak ikiye ayrılmış halimi oluyor bu.

Avatar

gürhan kocabaş

18 Kasım 2011 Saat 10:55 am hh

bu sene de kayıtların ocak ayında olması bekleniyor… Aklınızda soru işaretleri varsa yardımcı olabilirim.. qrhn-sky@hotmail.com

Avatar

muhammet ahmet

19 Kasım 2011 Saat 9:10 am hh

ösym başvuruları ne zamn başlıyor. TŞKL

Avatar

pelin ay

20 Kasım 2011 Saat 6:51 am hh

mrb ben pelin 2007 mezunuyum dışarıdan okuyorum ama sınava bu sene tekrar girmeyi düşünüyorum bölüm gıda teknikerligini okumak istiyorum her iki sınavada girmek zorundamıyım hangisine girmem gerekiyor bana bilgi verebilmisiniz rica etsem….

Avatar

saadadaas

22 Kasım 2011 Saat 5:51 pm hh

1- Sınav iki aşamalıdır. İlk sınav dediğimiz Yükseköğretime Giriş Sınavı 1 nisan 2012 tarihinde gerçekleşirilecek. Kayıt tarihi henüz açıklanmadı. Her seneki gibi ocak ayının ortaları gibi olması bekleniyor.

2- YGS den 180 barajını geçtiğinizde ikinci sınav aşaması olan Lisans Yerleştirme Sınavına girmeye hak kazanıyorsunuz. Adından da anlaşılacağı üzere önlisans yani 2 yıllık bölüm isteyen öğrencilerin LYS ile işi yok.

3- Ayrıca açık öğretim lisansve ya önlisans yani 2 ve ya 4 yıllık tercih edicek öğrencilerin de LYS ye girmesine gerek yok. YGS den 145 puan aldığı takdirde Anadolu üniversitesi nin 2 ve ya 4 yıllık, kontenjan limiti olmayan bölümlerini(iktisat, işletme, kamu yönetimi, uluslarası ilişkiler, muhasebe, maliye, hakla ilişkiler, ilahiyat önlisans vb gibi) tercih yaptıkları takdirde direk olarak yerleşeceklerdir. Ayrıca kontenjan belirlenmiş açık öğretim bölümleri de mevcut. Örneğin 5000 kontenjanlı Tarih 4 yıllık gibi. Bu tür bölümleri tercih edebilmeniz için de YGS puanınızın 145 ve ya üstü olması yeterli. Ancak geçtiğimiz senenin taban puanları yerleştirelebilmek kaç puan yapmanızın gerektiği hakkında bilgi verebilir.

4- Önlisans yani 2 yıllık örgün öğretim bölümleri tercih edicek adayların da YGS de öncelikle 145 barajını geçmeleri gerekir. Yerleştirilebilmeleri içinse geçen senenin taban puanları yine referans verebilir.

Avatar

hilal yıldız

23 Kasım 2011 Saat 5:09 pm hh

ben açıköğretim sosyal hizmetler bölümünü düşünüyorum ama bu yeni sistem hakkında fazla bilgim yok.istediğim bölüm için ilk sınava girip 145′in üstü puan almam yeterlimi
. yoksa ikinci sınavada girmem gerekiyormu yardımcı olursanız çok sevinirim. iyi akşamlar

Avatar

ali şahin

30 Kasım 2011 Saat 6:41 pm hh

arkadaşar ben ikinci kex gireceğim ilk kaydımı okuldan yaptım ikinci kaydımı nereden yapcağım aceba

Avatar

uğur kocagöz

01 Aralık 2011 Saat 6:52 pm hh

ben 2011 lise mezunuyum bu sene sınavsız geçiş hakkım wardı. ama kullanmadım. seneye 2012 de sınavsız geçiş kalkmazsa onu kullanabilior muyum arkadaslar ?

Avatar

pembe kucukpehlivan

03 Aralık 2011 Saat 8:11 pm hh

arkadaslar ya bu ygs tarihi aciklanmis 26 aralik 6 ocak arasindaymis bu dogru mu ben yurt disindayim o tarihe gelemiyorum turkiyeye nasil olacak daha oncede hic basvurum yok ilk kez olacak internet uzerinden oluyor mu ya da esim yapabilir mi bi yardimci olursaniz sevinirim..

Avatar

neli

05 Aralık 2011 Saat 2:27 pm hh

ya bısey sorucam 2012 başvuruları hangı ayda baslıyor bılen varmı

Avatar

damla çiftçi

11 Aralık 2011 Saat 7:49 pm hh

Arkadaslar ben suann okudugum uniw dondurdumm fakat tekrardan öss basvurucamm..Öss hakkında pek bilgim yokk ne zaman basvurulucak veya ben tekrar basvurablırmıyım bana yardımcı olursanız çok sevinirim :(

Avatar

şükriye domruk

11 Aralık 2011 Saat 11:18 pm hh

1998 yılı kız meslek lisesi mezunuyum.bir kez üniversite sınavına girmiştim.fakat tercih tarihini kaçırdığım için üniversiteye giremedim.daha sonra da kısmet olmadı inşallah bu sene girmek istiyorum.fakat sistem çok değişmiş hiç bir şey anlamıyorum.sınava girmek için ne yapmam gerekiyor.mezun olduğunuz liseden form alın demişlerdi okuluma gittim fakat artık formların gelmediğini talep olmadığından, internetten online başvuru yapmam gerektiği söylendi.ama ben hangi sınav için hangi siteden nasıl başvuru yapacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler ilginize

Avatar

eda taş

12 Aralık 2011 Saat 12:01 pm hh

slm arkdaslr. ben 2001 ihl mezunuyum ıkıyıllık acıkögretim okumak ıstıyorum ne yapmam lazım bilgilendirirseniz sevinirim.

Avatar

reyhane m

12 Aralık 2011 Saat 5:52 pm hh

ben yabancı uyrukluyum azerbaycanda acıkogretımde ılahıyatda okuyorum fakat oturma ıznı alıyorum burda sınava girme sansım var mı acaba bı bılen var sa bu hakda bılgı verırse sevınırım arkadaslar tesekkrler

Avatar

admin

13 Aralık 2011 Saat 1:49 am hh

Avatar

eda taş

13 Aralık 2011 Saat 3:20 pm hh

lütfen bilgi bekliyorum

Avatar

gül kaya

15 Aralık 2011 Saat 12:47 pm hh

merhama ben 2004 mezunuyum sözel bölümü acıkögretimden cocuk gelişimi okumak istiyorum bir bilgi vernisinz

Avatar

melike yumak

15 Aralık 2011 Saat 11:42 pm hh

öss lise kayıtlari ne zaman bilgi verirmisiniz acil?

Avatar

esra demir

16 Aralık 2011 Saat 5:01 pm hh

mrb ben meslek lisesi mezunuyum açıköğretm 2 yıllık direk geçiş istiyorum fakat ne yapacağımı bilmiyorum bilgilendirirseniz sevinirim sınav tarihi açıköğretim kayıt vesaire:) cvp bekliorum

Avatar

esra demir

16 Aralık 2011 Saat 5:10 pm hh

admin çok ilgisizsim bi cevap versen ölürmüsün sınavsız geçişe nasıl başvuru yapıcam lütfen cevap verin arkadaşlar çok ömnli bnm için

Avatar

sinem doğan

17 Aralık 2011 Saat 8:32 am hh

merhaba ben açık öğretime girmek istiyorum.Grafik tasarım okumak istiyorum fakat üniversite sınavı 2 aşamalı olduğundan 2. aşamasına katılacakmıyım?Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkür ederim.

Avatar

gülşah kumpınar

20 Aralık 2011 Saat 5:44 pm hh

merhaba ben öss ygs 2012 sınavına katılmak istiyorum yalnız 1996 yılından beri hiç girmedim şifreyi falan bilmiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim. nasıl başvuracağım onuda bilmiyorum öss linkinden başvuru yapılacak diyor ama ben oraya giremiyorum cbir türlü birde hangi bankaya başvurmam gerekiyor

Avatar

kenan çiçek

21 Aralık 2011 Saat 1:37 pm hh

merhaba ben istanbuldan yazıyorum bu yıl açık liseden mezun oldum.üniversite okumak istiyorum.ilk önce hangi sınava katılmam gerekir.tarihi nedir?
sınavdan sonra ne yapmam gerekir?acill

Avatar

burcu

22 Aralık 2011 Saat 1:00 am hh

merhaba arkadaslar
ben tekstıl bolumu kız meslek lısesı mezunuyum .dırek gecıs hakkımı kullanarak acıkogretıme yerlesmek ıstıyorum .ancak,dırek gecıs hakkımızı sadece kendı bolumumuzu tercıh yaparak kullanabılıyoruz.bu durum acıkogretım fakultesınde de gecerlı mı ? acıkogretım de tekstıl bolumu yok .o yuzden farklı bır bolum secmek ıstıyorum .ama dırek gecıs hakkımla secebılırmıyım bılmıyorum .sınava gırmem sart mı bu durum karsısında ?

Avatar

Sedat ÇOMAK

24 Aralık 2011 Saat 11:28 am hh

BEN ASTSUBAY SINAVLARINA GİRMEK İSTİORUM YGS DEN KAÇ PAUN ALMAM LAZIM

Avatar

selahattin çetinkaya

25 Aralık 2011 Saat 3:44 pm hh

bende okumak istemiştim ancak bizim ülkemizin bozuk eğitim yapısı ve kalitesiz eğitimcilerden, bilinçsizce artan nüfusdan dolayı okuma fırsatı bulamadım.meslek lisesi mezunuyum. ancak bitirdiğim alanla ilgili yüksek öğretim okuyabilirim. ancak ben hukuk veya siyasal okumak istiyorum. bu konuda yeniden sınava mı girmem gerekir. bana b u konuda yardımcı olmanızı istiyorum.saygılarımla.

Avatar

kemal atay

26 Aralık 2011 Saat 2:06 pm hh

bu sene ilk defa girecem… allah herkese yardım

Avatar

soner ünvanlı

26 Aralık 2011 Saat 9:55 pm hh

ebru fırat bende 2003 açık lie mezunuyum benim soracagım şeylerin aynısını sen sormuşsun benim msn adresim sonerunvanli@windowslive.com bilgi alışverişi yapabilirsen memnun olurum…

Avatar

pelin gürsoy

26 Aralık 2011 Saat 11:02 pm hh

merebalar ben 2006 kiz meslek lisesi cocuk gelisimi mevzunuyum o zamanin öss girmstim 149. almistim Bu sene tekrar sinava girecem 1.sistemdn yararlanip acikögretim okumak istiyorum benim sorum 2 yillik cocuk gelisimi bölümü var mi lütfen yardimci olun

Avatar

hakan keleş

27 Aralık 2011 Saat 2:04 pm hh

kayıtlar ocak ayı içerisinde başlayacak. sınaw ise 1 nisanda

Avatar

hakan keleş

27 Aralık 2011 Saat 2:06 pm hh

sınava girecek herkese başarılar

Avatar

pelin gürsoy

27 Aralık 2011 Saat 7:50 pm hh

merebalar ygs girip 160 puanla cocuk gelisimi 2 yillik aöf okunabiliyor mu?haberini olan var mi.?

Avatar

ilknur can

29 Aralık 2011 Saat 11:37 am hh

ben meslek lisesi mezunuyum bu yıl açıköğretime girebilmem için başvuru yapmam gerekli fakat ben sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum bunu yapmak içinde yine sınav başvuru zamanını mı beklemem gerekir ???

Avatar

dilek aydoğan

04 Ocak 2012 Saat 10:14 am hh

bn snava girmeden direk geçiş yapmak istiyorum.meslek lisesi öğrencisiyim ve geçiş yaptıgımızda acık öğretimden devam etme imkanımız var mı? bu konuyla ilgili bna bilgi akışi sağlarmısınız .

Avatar

hafıza

04 Ocak 2012 Saat 1:05 pm hh

herkse başarılar

Avatar

aslı tuana

05 Ocak 2012 Saat 1:57 am hh

3 ocakta başladı arkadaşlar”

Avatar

CANSU DEMİR

05 Ocak 2012 Saat 9:00 am hh

ARKADAŞLAR BEN ŞU AN DÖRT YILLIK ZİRAAT MÜH. BÖLÜMÜNÜ OKUYORUM 2.SINIFTAYIM VE YGS VE LYS YE YENİDEN GİRMEK İSTİYORUM PARAYI BANKAYA YATIRDIM AMA İNTERNETTEN NASIL BAŞVURACAĞIMI BİLMİYORUM YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ?

Avatar

pelin çalışkan

06 Ocak 2012 Saat 9:13 am hh

arkadaşlar merhaba..2007 meslek lisesi mezunuyum..aöf işletme bölümü okumak istiyorum..bunun için hangi sınavlara girmem gerekiyor yardımcı olur musunuz..

Avatar

melek

07 Ocak 2012 Saat 3:52 pm hh

ben 2003 anadolu lisesi mezunuyum aöf çocuk gelişimi okumak istiyorum önceden sadece meslek liseliler başvurabiliyordu kat sayının kaldırılması bunu değiştirdimi ben aöf den hangi bölümleri tercih edebilirim yardımcı olursanız sevinirim..

Avatar

pınar güldü

09 Ocak 2012 Saat 5:48 pm hh

mrb. ben açıköğretim lisesi mezunuyum gecen yıl ekımde mezun oldum öss sınavınamı gırıcem yoksa ygs ıcın kayıtmı yaptırıcam ne yapıcam bılmıyorum yardımcı olursunuz sevinirim.

Avatar

huseyni bulut

10 Ocak 2012 Saat 7:46 am hh

Meslek lisesi cikisliyim 2004 ön lisans bitirdim kendi mi nasıl oluyor bilemiyorum denemek için tekrar sinava girmek istiyorum fakat bu işlem nasıl oluyor bilemiyorum 4 yıllık bir universiteyi kazanmak için illa iki sinava da girmek girmek mi gerekiyor meslek liseleri önceden sadece bölüm birden sorumlu idi o yüzden şimdinasıl oluyor birisi bilgi verirse çok sevinirim

Avatar

ihsan

12 Ocak 2012 Saat 10:52 pm hh

slm şimdi ben 2011 yerleştim üviversitedeyim tekrar sınava girecem ygs den yerleştim ama lysden puan düşmüyor bilgisi olan var mı ygs den tercih yaparsam diploma puanım düşer ama lysden tercih yaparsam puanım düşmüyor bilgisi olan var mı

Avatar

poyraz ismail topal

13 Ocak 2012 Saat 8:03 am hh

arkadaşlar okumanın yaşı yoktur ikinci bir üniversite neden olmasın ii günler

Avatar

RIDVAN ADEMOĞLU

13 Ocak 2012 Saat 2:23 pm hh

YGS BAŞVURU TARİHİ UZAMALI İNTERNETTEN BAŞVURU YAPILAMIYOR !
SİSTEM HATA VERİYOR !

Avatar

aylin ozdemir

13 Ocak 2012 Saat 6:24 pm hh

baswuru tarıhı uzatılmalı kesınlıkle

Avatar

Funda ALBAYRAK

14 Ocak 2012 Saat 10:33 am hh

ewt kesınlıkle uzatılma,baswuramayanlar nolcak..

Avatar

esra gök

17 Ocak 2012 Saat 6:18 pm hh

ÖSYM PARAMI VEDE 1 YILIMI HEBA ETME ögretmenin yaptıgı hatayı ben çekiyorum cuma günü bilgisayar sisteminden dolayı kayıt olamadım okuldaki hocanın 2 gün uzatıldı demesi pazartesi görüşürüz demesiylede pazartesi ve salı günü olarak düşündüm bu zamana kadarda hangi ögretmen hafta sonları çalıştıda şimdi bunu böyle yaptınız neden yanıttınız uzatmazsanız size yatırdıgım para haram olsun

Avatar

Sefa Özkara

19 Ocak 2012 Saat 12:00 pm hh

LÜTFEN YETKİLİLERE BURDAN SESLENİYORUM.SINAV SÜRESİNİN BİR DAHA UZATILMASINI İSTİYORUM.BENİM GİBİ BİRÇOK ARKADAŞIM BU DURUMDAN DOLAYI ÇARESİZ KALDILAR.LÜTFEN YARDIMCI OLUN

Avatar

özge hanbaba

20 Ocak 2012 Saat 1:37 pm hh

slm ben meslek lisesinde okuyorum bu sene sınava gireceğim lysye girmeden bölümümü değiştirmem mümkünmü

Avatar

mahmut uslu

20 Ocak 2012 Saat 8:46 pm hh

evet bencede uzatılmalı bence de sistemden dolayı bende kaydı yaptıramadım hem para boşa gidecek hem koskoca bir yıl

Avatar

melek çınar

23 Ocak 2012 Saat 12:13 pm hh

her sene baş vuru tarihlerini kaçırıyorum.bütün bu sorulara kim cevap verecek?
diğer yazan arkadaşlarımla aynı sorunlarım hiç birinin cevabını bulamadım..

Avatar

fatma ünlü

28 Ocak 2012 Saat 3:03 pm hh

sınav başvuruları uzatılsın ne olur ne olur yalvarıyorum yetkililere.lütfen sesimizi duyun

Avatar

melek

29 Ocak 2012 Saat 2:21 pm hh

yaa lütfen başvuru tarihi uzatılsın lütfen çok erken başladılar kayıtlara yetişemeyenleri düşünsünler lütfenn

Avatar

derya-yiğen

10 Şubat 2012 Saat 4:36 pm hh

yetkililer lütfen sınav süresini bir daha uzatsınlar… bizim gibi birçok arkadaş var..

Avatar

Seyda C.

23 Mart 2012 Saat 10:39 pm hh

merhaba arkadaslar ben almanyadanim sinavlara girmek istiyorum bu konuda kimden bilgi alabilirim

Avatar

gülşin

01 Mayıs 2012 Saat 10:37 pm hh

yalvarıyorummmm bir yıl eşek gibi çalıstım kurban olayım şu sureyı azıcık daha uzatsınlar nolurrrr

Avatar

same day loans

10 Ağustos 2012 Saat 8:49 am hh

güzel bir site olmuş.

Avatar

muhammed kaya

23 Ağustos 2012 Saat 4:27 pm hh

ben 2012 osym sınavına girmedim acaba bu üniversteyi açıköğretim okumama engel olur mu

Avatar

jaruhetice

26 Ağustos 2012 Saat 10:55 pm hh

bilgilendirme için teşekkürler

Avatar

Pharma181

27 Ağustos 2012 Saat 9:12 am hh

sağol admin

Avatar

Pharmc738

27 Ağustos 2012 Saat 9:12 am hh

teşekkürler

Avatar

ali yıldırım

01 Eylül 2012 Saat 7:40 pm hh

Öncelikle Herkese Merhaba ,
Lafı uzatmadan anlatıyım şimdi ben herhangı bı universitede herhangi bi bölüm kazandım. yanlız ben açık öğretim lisesinde okuyordum şuan bititrmeme 10 civarı kredi var. ben şimdi bu üniversiteye kayıt yaptırabilirmiyim beni alırlarmı , yoksa bitmediği için üniversiteye kayıt yaptıramamı ?

Avatar

abdulkerim

02 Eylül 2012 Saat 3:45 pm hh

liseyi bitiremediyseniz üniversite kayıt yapmanız mümkün değil. ama size tavsiyem en yakın ÖSYM bürosuna gidip durumunuzu anlatıp size yol göstermelerinizi istemek.
çünkü bu iş gerçekten çok karışık bir hal. eğer üniversiteye kayıt yaptırmazsanız seneye puanınız düşecek. diğer taraftan kayıt yaptırma hakkınız olması için de liseyi bitirebilmeniz gerekiyor. bu yüzden tam bir bilgi almak için ÖSYM bürosuna gitmelisiniz.

Avatar

usackunpask

07 Ekim 2012 Saat 11:30 am hh

21652

43207

Avatar

usackunpask

15 Ekim 2012 Saat 4:01 am hh

12715

32038

Avatar

özgeçevik

23 Ekim 2012 Saat 10:28 am hh

Merhaba arkadaslar ben polis olmak ıcın öss sınavlarına basvuru yapamk ıstıyorum ama bu konuda hıc bır bılgım yok.Yardımcı olursanız cok sevınırım.Teşekkurler…

Yorum Yapın